Rising Sun Performance meeting

pics and comments of meetings where Jap Society was present.

Re: Rising Sun Performance meeting

Postby leplatje » Tue Mar 09, 2010 7:22 am

Was idd een leuke meeting, veel moois gezien! Bedankt dat wij mee konden rijden met jullie, zo stonden we dan toch dicht bij de ingang en moest ik die velgen niet te ver sleuren :lol: Nogmaals bedankt ook voor de uitnodiging tot jullie club en het plakken van de sticker. Ziet er perfect uit, vanaf nu gebruik ik mijn ruitenwissers nie meer :mrgreen:

Wij zijn nog in NL moeten stoppen om te tanken. De Civic is nogal dorstig en het was hoognodig. Vanaf het tankstation nog een eind meegereden met een gele F355, ma die gasten dachten blijkbaar dat ze in de Gumball race zaten dus dan maar opt gemakje naar huis gereden...
Image
leplatje

Postby Machiel. » Tue Mar 09, 2010 10:30 am

Kleine tip:

Probeer volgende keer zo weinig mogelijk in Nederland te tanken. Benzine is in belgie veel goedkoper...

Ik weet niet wat jij normaal tankt? Maar in nederland hebben ze heel weinig euro 98, langs de snelweg hebben ze dat bijna alleen maar bij een BP tankstation :wink:
Machiel.

Postby Raidon » Tue Mar 09, 2010 6:32 pm

Heb juist halve bak opgereden die dag :D
Image
Raidon

Postby Machiel. » Tue Mar 09, 2010 6:38 pm

Ik iets van 85% :mrgreen:
Machiel.

Postby kwakfuzz » Tue Mar 09, 2010 6:40 pm

lol wij hebben nog klein toertje gemaakt om de fiesta op te pikken :lol:
Image
kwakfuzz

Postby kwakfuzz » Tue Mar 09, 2010 8:30 pm

leplatje wrote:Was idd een leuke meeting, veel moois gezien! Bedankt dat wij mee konden rijden met jullie, zo stonden we dan toch dicht bij de ingang en moest ik die velgen niet te ver sleuren :lol: Nogmaals bedankt ook voor de uitnodiging tot jullie club en het plakken van de sticker. Ziet er perfect uit, vanaf nu gebruik ik mijn ruitenwissers nie meer :mrgreen:

Wij zijn nog in NL moeten stoppen om te tanken. De Civic is nogal dorstig en het was hoognodig. Vanaf het tankstation nog een eind meegereden met een gele F355, ma die gasten dachten blijkbaar dat ze in de Gumball race zaten dus dan maar opt gemakje naar huis gereden...

das graag gedaan!
maakt u nu maar ne schone topic aan :lol:
Image
kwakfuzz

Postby Machiel. » Tue Mar 09, 2010 8:47 pm

Volgens mij moet ene meneer Honda-boy/ Christoph nog een paar foto's uploaden??? :roll: :mrgreen:
Machiel.

Postby leplatje » Fri Mar 12, 2010 6:22 am

Awel, de meter stond echt laag dus zijn we maar afgereden aan het laatste station voor de grens en daar zag ik dan dat het allemaal 95 was :| Dan maar weer aangezet en gelukkig nog in het eerste tankstation in BE geraakt :)
Image
leplatje

Postby tazmanian devil » Fri Mar 12, 2010 4:26 pm

Het was een leuke meeting om te beginnen na die lange winterstop. Alvast iedereen bedankt voor de gezelligheid en de babbel.

gr Taz
tazmanian devil

Postby honda-boy » Sun Mar 14, 2010 10:49 am

Machiel. wrote:Volgens mij moet ene meneer Honda-boy/ Christoph nog een paar foto's uploaden??? :roll: :mrgreen:

I know man, die komen er vandaag aan :wink:
JDM

It's not how many people you know It's how good you know the people around you.

voor coole shit moet je ietsjes meer moeite doen, iets wat op voorraad ligt roeleert niet.
honda-boy

PreviousNext

Return to After Meetings